EGEBJERG CYKEL MOTION

Egebjerg Cykel Motion's snakkehjørne
Dato og tid er ons sep 08, 2010 2:20 am

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Klubbens hjemmeside mm.
Medlem
Medlem

Geografisk sted: Hågerup Krat og Omegn
Kære medlemmer.

Indledningsvis vil jeg ønske alle medlemmer i Egebjerg Cykel Motion en forhåbentlig god sensommer. Håber at alle medlemmer og alle aktive ryttere har haft nogle gode ferie oplevelser og atter er klar til at deltage i klubtræningen.
Når jeg henvender mig til klubbens medlemmer via dette forum er det grundet en del problemer med hjemmesiden generelt.
Der er flere fejl/ukorrektheder i de informationer der pt. ligger på siden hvilket hurtigst muligt vil blive rettet.
Der har været problemer omkring opdatering, referater fra møder afholdt i bestyrelsen og andre informationer, der ikke har fundet vej til siden og dermed ikke til medlemmerne.
Dette er naturligvis på ingen måde hensigtsmæssigt og særdeles problematisk set i forhold til de udmeldinger og visioner, bestyrelsen kom med til generalforsamlingen.
Mht. hjemmesiden er der iværksat udarbejdelsen af en mere brugervenlig hjemmeside, en hjemmeside hvor der vil blive en klar forbedring omkring opdatering og info fra bestyrelsen.
Siden er under opbygning og skal overtager den nuværende side hurtigst muligt. Vi håber at vi dermed fremover kan leve op til de ønsker der kom på generalforsamlingen, bl.a. omkring en lettere tilgang til siden og de informationer den tilbyder.
Omkring de oplysninger der pt. er på den nuværende side, vil jeg gerne kommer med et par praktiske informationer mht. klubtræningen.
Træning onsdage er kl. 18 og søndage fra kl. 09.30. Begge dage med udgangspunkt fra p pladsen ved Filippahuset i Hundstrup.
Der vil fra 1. august atter være bestyrelses medlemmer ved søndagstræningen og derudover om onsdagen i det omfang dette lader sig gøre.
Ruterne vil være de ruter der er offentliggjort i Aktivitets kalenderen.
Såsnart der er nyt omkring den nye side og "overtagelses dato" vil dette tilgå på denne side.
Ligeledes vi de nuværende forum blive brugt til div. praktiske informationer indtil den nye side er klar.
Med ønsket om nogle gode fælles klub og træningsture.

På bestyrelsens vegne.
Lars Dybbro.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]